facebook
 
Dom Jogi na Facebooku

Ile razy w tygodniu?

Wybierz częstotliwość zajęć, która wydają się najlepsza dla Twojej aktualnej kondycji. 

  • Dla osób początkujących - rozpoczynając praktykę dobrze jest regularnie np. 2 razy w tygodniu przychodzić na zajęcia. Szybciej widać postępy i reakcję ciała na ćwiczenie jogi.  
  • Dla osób zaawansowanych - podstawowa praktyka jogi dla osób, które ćwiczą systematycznie więcej niż trzy miesiące zalecana jest 2 lub 3 razy w tygodniu. 
  • Joga w ciąży - zajęcia relaksacyjne i oddechowe z elementami jogi w ciąży można ćwiczyć 1 lub 2 razy w tygodniu. 
  • Joga kręgosłupa - z wykorzystaniem jogi w profilaktyce zdrowia kręgosłupa dobre efekty dają regularne ćwiczenia 2 razy w tygodniu. Już po 3 miesiącach widać efekty, brak bólu kręgosłupa, lepsza sprawność i samopoczucie
  • Joga dla seniorów - ćwiczenia relaksacyjno-ruchowe poprawiające kondycję osób starszych - zalecane 1 lub 2 razy w tygodniu.

Gdzie ćwiczymy?